A L'ESTIU ESGLÉSIA TANCADA: MISSA AL FOMENT I A L'ERMITA

Degut a les obres de rehabilitació de la parròquia, aquesta romandrà tancada els mesos de juliol, agost i setembre.

Feta la petició corresponent a la Junta, el Foment Cultural i Artístic de Sant Joan Despí obrirà les seves portes per la Missa parroquial de diumenge (i vigília de dissabte). La celebració eucarística serà a la sala d’actes del primer pis (hi ha ascensor per accedir).

Cal recordar que l’edifici del Foment es troba al carrer Major 54, cantonada Baltasar d’Espanya, a 5 minuts a peu de la parròquia. La parròquia agraeix a la Junta del Foment, així com als seus socis, aquest gest per tal que la comunitat parroquial pugui celebrar el culte mentre durin les obres.

Els dies feiners la Missa se celebrarà a l'ermita de la Mare de Déu del Bon viatge.