24 DE JUNY - ST. JOAN BAPTISTA PATRÓ de la PARRÒQUIA i de SANT JOAN DESPÍ US DESITGEM UNA BONA FESTA

Aquest dissabte celebrem el patró de la nostra parròquia i, també, de la nostra població. Dins dels actes de la Festa Major, per a nosaltres la celebració de l’Eucaristia serà l’acte central.

Missa de Festa Major 12:00h.

predicarà mn. Joan Peñafiel Maireles

nou vicari episcopal de la vicaria del Baix Llobregat, i al mateix temps rector a la parròquia de sant Josep obrer a Sant Boi de Llobregat. També hi concelebraran preveres del nostre arxiprestat.

- Aquest dia no hi haurà Missa a les 9:00h. del matí. Al vespre sí que hi haurà Missa de vigília de diumenge a les 19:30h.

- El sopar parroquial de Festa Major de dissabte 1 de juliol és un bonic espai d’encontre. És també l’oportunitat per convidar altres persones a descobrir la fraternitat cristiana que procurem viure a la parròquia. Cal apuntar-se a la sagristia.