NOMENAMENTS PARROQUIALS

El vicari general de la diòcesi, mn. Domingo, va assistir dijous passat a la reunió del nostre consell pastoral per comunicar oficialment els canvis de sacerdots. Va informar de la decisió del sr. Bisbe d’enviar-me a Molins de Rei, com a rector de les parròquies de Sant Miquel Arcàngel, Sant Bartomeu de la Quadra i Santa Creu d'OIorda, amb els seus centres de culte.

Mn. Joan Manuel s’incorporarà com a vicari a la parròquia de sta. Maria de Castelldefels, seguint amb la seva responsabilitat de Notari del Bisbat.

El nou rector de Sant Joan Baptista serà mn. Ricard Hernández, que actualment exerceix el seu ministeri a les parròquies de Castellbisbal i El Papiol.

Els sacerdots no som propietaris de les parròquies, ni menys encara de les “ànimes”, això és, de la vida de les persones. Som enviats pel Senyor al vostre servei. I si ara el Bisbe considera oportú que vagi a servir a un altre indret, ho faig amb la mateixa disponibilitat amb què vaig arribar a Sant Joan Despí el 29 de setembre del 2007. De fet, ni propietari sóc de la meva vida per quedar-me o anar on vulgui, l’he entregada al Senyor, i l’Església a través del Bisbe en disposa. I puc dir que per a mi, aquests anys a Sant Joan han estat un regal!

Els canvis tindran lloc a l’estiu, per tant, les activitats parroquials segueixen tal com estan previstes fins a final de curs.

Acudim amb més insistència a la intercessió de Maria. Mare de Déu del Bon viatge, pregueu per nosaltres!

Mn. Vicenç, el vostre rector